Ielts Eğitimi
IELTS EĞİTİMİ PROGRAMI
Ielts Eğitimi Programı İçeriği
1 – Ielts Eğitimi ( Birebir – Özel Ielts Eğitimi )
2 – Ielts Eğitimi ( 4 Kişiden Oluşan Gruplarla Ielts Eğitimi )
IELTS EĞİTİMİ PROGRAMI HAKKINDA
- Bu sınavın hedefi öğrencinin yetenek ve bilgisine uyumlu bir biçimde ve içinde kalarak geniş açıdan onun ne bildiğini anlamaktır. Sınava giren aday öğrencilerin bazı yanlış varsayım ve kulaktan dolma bilgilerle , sınavda yaptıkları çok önemli 8 hata tespit edildi.
- Yaygın bir biçimde sınavda yapılan bir hata var. Çok kelime yazmanın çok puan getirdiği sanılır. oysa gerçek bu değildir. Çok kelime az puan demektir. Eğer metinde “3 kelimeden fazla değil“ deniyorsa, 4 kelime ve fazlasını yazmak puanınızı düşürecektir.
- Özellikle essay yazımlarında ” istenenden az kelime yazmak, az puan demektir ” Yazılan metnin uzunluğu çok önemlidir. Bilgi verme bölümünde yazılan kelimelerin sayısı istenen kelime sayısından (essay için 250, rapor ve mektup için 150) az olduğunda puanınız düşecektir.
- Uzun yazılar yüksek puan elde etmek anlamını taşımaz. Bu da yaygın bir biçimde yapılan hatalardan biridir. Bu düşüncede olanların bu hatadan vaz geçmeleri sınavda başarılı olmak için kendi açılarından gereklidir Uzun yazılarda puanınız düşecektir, çünkü cümle ve kelime sayısı verilerek hata yapmanız önlenmeye çalışılır.
- Hakkında yazı yazmanız istenilen konuyu değiştirmek af edilmez bir hata olarak kabul edilir. Öğrenciler sıkça konuyu anlamazlar ve sorarlar. Bu Testin tamamını felakete dönüştürecek bu hatadan kaçınmalısınız ve yazmaya karar fantastik ve her kesten farklı ve değişik bir biçimde giriş yapmalısınız. Yanlış konu sıfır puan demektir. Bir diğer tuzak da verilen konuyu atlamak ya da yok saymaktır, sizin kılavuzunuz konunun bizzat kendidir. Konunun her noktasında konunun ihtiyacı olanlardan bahsetmelisiniz. Çünkü sınav yetkilileri ancak bu şekilde okumaya devam edeceklerdir.
- Önemli olan fikirler değildir. Çoğu öğrenci ifade edilen fikrin (ister essay, ister mektup ya da rapor) yanlış olmasının notunu olumsuz yönde etkileyeceğini düşünür. Doğru olan ; fikrin yanlış olması değil, önemli olan fikrin yanlış bile olması halinde, cümlelerin doğru kurulması ve ifade düşüklüğünün olmamasıdır.
- Bağlaçlar; çok olmaları her zaman olumlu sonuçlar doğurmaz.. Zeki öğrenciler notun ölçütünü, tutarlılık, uyum ve bağlaçların çok kullanılması şeklinde algılar. doğru mudur? Hayır, değildir. Bağlaçların aşırı kullanımı zaman, zaman iyi sonuç vermez. Her şeyin orta yolda olması daima daha iyidir. Hiç bir şeyde aşırıya kaçmamak gerekir.
- Son olarak, bir tavsiye ; endişelenmeyin, tuzakların farkında olmak ve sınav öncesi yeterli sınav pratiği yapmak önemlidir. Bu sınavın gidişatı ve içeriğiyle içli dışlı olmak, kendinize güveninizi ve sınavdan elde edilecek sonucunuzu olumlu bir şekilde etkiler.